بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سطح توقع فوتبالدوستان بالاتر هم رفته است!

cze

با اعلام لیست نهایی 30 نفره تیم ملی ایران،روياي حضور در جام جهاني براي بازيکناني مانند علي کريمي و سيدمهدي رحمتي نقش برآب شد
بالاخره کروش و حامیانش به آنچه که میخواستند رسیدند و دروازه تیم  ایران را در جام جهانی به سه چهار دروازه بانی سپردند که جمعا تعداد بازی های ملیشان به عدد ده بازی هم نمی رسد!
آقای کروش نظم و دیسپلین شما را دیدیم و با پوست و استخوانمان حس کردیم!اما شما و حامیانتان یادتان باشد که توقع و انتظار مردم ایران از تیم ملی فعلی کشورشان بالاتر از قبل هم رفته و دیگر بهانه های چون نداشتن اردوهای  تمرینی،البسه بی کیفیت،عدم بازیهای تدارکاتی مناسب ،وقت کافی برای آماده سازی و ... را نخواهند پذیرفت!
چرا...!؟
چون برای این تیم ملی،لیگ فشرده،جام حذفی بی سر و ته،لیگ قهرمانان آسیا را قربانی کردند و انواع اهانتها و اتهامات به مربیان و مدیرانشان محبوبشان را تحمل کردند!همچنین با وجود حمایت عمومی مردم ایران از سید مهدی رحمتی و درخواستهای چند ده میلیونی بابت دعوت مجدد وی به تیم ملی که اتفاقا از تمام قشرهای مختلف جامعه ایرانی در آن دیده میشد، متاسفانه هر بار با یک نه بزرگ از سوی شما به این درخواستها پاسخ داده شد و این یعنی شما کاملا به تبعات نبودن رحمتی در درون دروازه تیم ملی کشورشان آگاه بوده و برای جایگزین این گلر خوب و توانا تدابیر مناسب را اتخاذ کرده اید!
آقای کروش،اعضای تحریریه روزنامه خبرورزشی،حامیان رسانه ای سرمربی تیم ملی و مجریان محترم داغ تر از کاسه آش؛نصف تیم ملی ایران را در کشور خود جا گذاشتید و ظالمانه و به ناحق با جایگزینان ناخلف وی به سوی اتریش و بعد برزیل پرواز کردید.
لذا هواداران فوتبالدوست  و مردم ایران بی صبرانه منتظر درخشش تیم بسیار خوب با سرمربی بزرگ و حرفه اش در جام جهانی هستند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 2 / 1393برچسب:تیم ملی ایران,کارلوس کروش,جام جهانی 2014, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com